- Начало
- Кариери
Столична библиотека търси да назначи системен администратор
ОСНОВНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ:
o Подпомага ръководството и планира мероприятия за развитие на информационната среда и информационните системи в Столична библиотека;
o Води отчет на наличието и състоянието на ПК, периферни устройства, устройства за комуникации и др.;
o Отговаря за програмното и технологично осигуряване на компютърната и друга офис техника;
o Извършва инсталиране, актуализиране и конфигуриране на операционни системи, антивирусен софтуер, стандартни и специализирани приложни програмни продукти;
o Администрира компютърната мрежа, суичове, интернет достъпа и други мрежови услуги;
o Администрира потребителски акаунти – локални и в Active Directory
o Осигурява защита на информацията в електронен вид, разположена на сървъри и персонални компютри, като периодично я архивира на външен електронен носител;
o Предлага и внедрява нови електронни услуги, подпомагащи дейността на библиотеката;
o Планира и отговаря за закупуването и подновяването на нова техника, резервни части и консумативи, необходими за работата, ремонта и поддръжката на компютърната техника;
o Извършва диагностика, профилактика и ремонт на хардуера;
o Подпомага техническо осигуряване на мероприятията на Столична библиотека;
ИЗИСКВАНИЯ ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА:
Ø Образование – Висше техническо магистър или бакалавър.
Ø Специалност - Компютърни технологии и системи; Информатика и компютърни науки; Информационни технологии; Комуникационна и компютърна техника; Изчислителна техника; Информационна сигурност; Управление на информационни системи.
Ø Компютърна грамотност – администриране на Windows и Microsoft операционни системи, администриране на компютърни мрежи, познания по компютърни архитектури.
Ø Владеене на чужд език – английски език (минимум от ниво B1).
Ø Професионален опит – не по–малко от 2 години по специалността.
Изпращайте CV на E-Mail: hr_sb@abv.bg или подайте документи на място в Столична библиотека гр. София, пл. П. Славейков № 4 ет.1.